miercuri, 1 decembrie 2010

Mandrii ca sunt romani

Ieri intai Decembrie mi-am dat seama ca tara noastra nu are nici o vina ca este condusa de cineva incompetibil,tara noastra are multe valori care din pacate au fost date la o parte...Intrebarea mea este....DE CE???....Adica unii sau sacrificat pentru ai face pe altii fericiti si acum nu se mai aude de ei...Oamenii acestia au ales sa ramana in ROMANIA nu sa plece cum fac altii...Eu cred ca asta inseamna sa fii mandru ca esti roman...Daca toata lumea a organizat campanii de sarbatorii ei bine o fac si eu impreuna cu prietenul meu,capania se va numii ''Mandrii ca sunt romani''....Voi promova acesta campanie peste tot chiar si pe blogul meu personal...



Inainte de toate as vrea sa le multumesc celor care au intrat in campanie,si as vrea sa va spun ca primul filmulet a fost facut...In primul filmulet este vorba despre INNA..Nu va spun mai multe,priviti filmuletul....



Scuzati pentru intarziere dar gata am cautat un clip mai dragutz cu Nadia Comaneci si am gasit a da urmatoarea personalitate va fi desigur Hagi,uite si filmuletul

Si iata-ne ajunsi si la al 3-lea filmulet dupa cum am precizat este vorba despre Gheorghe Hagi care a fost unul dintre cei mai buni fotbalisti ai Romaniei.In al 4-lea filmulet va fi vorba despre tenismenul Victor Hanescu mai multe veti afla data viitoare urmariti videoclipul:

3 comentarii: